وزیراعظم کا بلوچستان کے سیلاب متاثرین کو 24گھنٹے میں معاوضہ ادا کرنیکا حکم

وزیر اعظم کا بلوچستان کے سیلاب متاثرہ علاقوں کا دورہ، متاثرین کو آج ہی معاوضہ ادا کرنے کا حکم

 

کوئٹہ(سوسائٹی نیوز)

وزیر اعظم شہباز شریف نے بلوچستان کے سیلاب سے متاثرہ علاقوں کا دورہ کیا، انہوں نے تباہ شدہ مکانوں کا معاوضہ 5 لاکھ روپے ادا کرنے کا حکم دیا اور کہا کہ متاثرین کو 24 گھنٹے میں معاوضہ ادا کیا جائے۔

 

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم شہباز شریف صوبہ بلوچستان کے دارالحکومت کوئٹہ پہنچے جہاں وزیر اعلیٰ بلوچستان میر عبدالقدوس بزنجو، صوبائی وزرا اور اراکین صوبائی اسمبلی نے ان کا استقبال کیا۔

 

وزیر اعظم کو ایئرپورٹ پر چیف سیکرٹری نے صوبے میں سیلاب کی صورتحال پر بریفنگ دی جس کے بعد وزیر اعظم سیلاب متاثرین سے ملنے کے لیے قلعہ سیف اللہ اور چمن کے دورے پر روانہ ہوئے۔

 

وزیر اعظم نے جزوی یا مکمل طور پر تباہ مکانوں کا معاوضہ 5 لاکھ روپے ادا کرنے کا حکم دیا اور کہا کہ متاثرین کو 24 گھنٹے میں معاوضہ ادا کیا جائے۔

 

قلعہ سیف اللہ میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ امدادی سرگرمیاں بھرپور انداز میں جاری ہیں، متعلقہ ادارے امدادی سرگرمیوں میں حصہ لے رہے ہیں۔

 

انہوں نے کہا کہ کیمپ میں موجود متاثرین نے بتایا کہ پانی اور کھانا نہیں ملا، امدادی سرگرمیوں میں کوتاہی کرنے والوں کے خلاف ایکشن لے رہے ہیں۔

 

وزیر اعظم کا مزید کہنا تھا کہ غیر معمولی بارشوں سے وسیع پیمانے پر نقصان ہوا، قیمتی انسانی جانوں کے نقصان کے ساتھ انفرا اسٹرکچر بھی تباہ ہوا، جب تک آخری گھر آباد نہیں ہوتا چین سے نہیں بیٹھیں گے۔

مکمل پڑھیں

Leave a Reply

Your email address will not be published.

اہم ترین
Close
Back to top button